Referendumul sau Cainele lui Pavlov

Scriu rar pe acest blog, dar scriu cand gasesc motive intemeiate sa scriu. Referendumul din acest an e unul cu adevarat motivational pentru toti romanii, deoarece avem un motiv adevarat de a alege. Cu toate acestea, acest eveniment scoate la iveala si caracterul romanilor.

Am urmarit evolutia acestui eveniment inca de la strangerea semnaturilor. Ce sa spun, ca de atunci a fost cu “huo si to” la adresa celor ce strangeau semnaturi. Apoi am urmarit situatia in parlament, cand a fost respins mai mereu.

Acum, e de-a rasul plansul cand vad cum multi romanasi din astia de ai nostri au ajuns, BRUSC, mari juristi. O intrebare doresc sa adresez si eu acestor romanasi: unde, pula mea, ati obtinut diploma? La George Baritiu, ca fratele vostru Emil Moise? Bai pulifricilor, eu macar recunosc ca nu am citit nici un cod, nici Constitutia din scoarta in scoarta, dar am incredere in cei care mananca legislatia zilnic, care sunt juristi pe bune. Ca aia se cunosc dupa coatele tabacite.

Voi, rezistentii pulii, stiti voi exact motivul acestui referendum. “Nu e despre familie, ci vor penalii sa se scoata”. Bai, cretinilor, nu degeaba v-au futut jandarmii bataia aceea de pe 10 august, tot prosti ati ramas. Acum ati mirosit voi conspiratie, brusc, mai ceva ca javra lui Pavlov. Salivati voi la conspiratie, cum saliva potaia la farfuria goala. Cand ati iesit pe 10 august si ati urlat ca “fara penali”, v-a durut in brisca ca in acele momente, parlamentul punea in discutie resursele de sol ale tarii, sa le dea strainilor. Voi erati atunci destepti(i pulii) si nu doreati penali. Nu mai zic de femeile ce si-au scos copiii la protest. V-a durut in pizda de ei, ca ii puneati in pericol. Vorba aia: “il mai facem bine sau facem altul?”

Strigati ca din gura de sarpe “vrem scoli si spitale/ nu catedrale”. Pentru ce desteptii pizdii mamii voastre vreti scoli? Sa aveti de unde chiuli, asa-i? Ati auzit, la orele de fizica din gimnaziu, de principiul actiunii si reactiunii? Acest principiu e valabil si in viata de zi cu zi.

Bai desteptilor ce sunteti, voi constientizati ca prin a sta acasa o sa incurajati si mai tare absenteismul la vot? Voi inca nu ati vazut ca din 2000 incoace absenteismul e din ce in ce mai mare?

La anul si peste 2 ani vor fi alegeri cu miza electorala. Voi sunteti constienti ca actiunea voastra de acum de a urla sa se stea acasa (ca “se fraudeaza”) va avea ca reactiune un ecou, anume o lipsa si mai mare de la urne la viitoarele alegeri? Ba desteptii pulii, voi vreti sa scapati de PSD, dar tot voi cereti sa se lipseasca de la urne la anul si peste 2 ani. Sunteti constienti de ce faceti? Sunteti constienti o pula, stati acasa si v-o frecati la rece.

Eu am fost la referedum si am votat DA, dar la urmatoarele alegeri stau acasa, chit ca o sa iasa iarasi Dragnea in frunte ca paduchele.

De ce? Pentru ca nu e nici o  diferenta intre voi si alegatorii cu sacosa. Nici ei si nici voi nu aveti o viziune de ansamblu REALA a problemei. Atat cat e, ca stiu ca mi-e bine. Voi vedeti ce va arata Guran, Tolontan si altii care-si spala picioarele cu capetele voastre.

Asa ca rezultatul acestui referendum va scoate la iveala un lucru: lasitatea noastra, datorata prostiei crase din care refuzam sa iesim.

2 thoughts on “Referendumul sau Cainele lui Pavlov

  1. Întru totul de acord cu tine … dar, rogu-te, lasă dracu’ membrul ăla deoparte. Eu n-am văzut niciun om de valoare care să stea cu ea-n gură toată ziua. Ideile nu capătă mai multă valoare dacă înjuri, dimpotrivă.
    O zi bună să ai!

  2. Stiu! Doar ca pe aceasta pagina ma descarc cand vad atata ipocrizie din partea celor din jur. Fata in fata le vorbesc cat se poate de politicos, dar aici simt ca ma descarc in voie. Imi cer scuze pentru inconvenient! O zi buna!

Leave a comment