Intre un roman si un sas

Nu am facut nici un post in care sa-mi spun parerea despre aceasta campanie electorala. Sa citez un presedinte roman, care in cele din urma a fost cam singurul care a vrut binele poporului, dar acel bine l-a pus in practica intr-un mod rau: “Stapan iti este cel caruia ii datorezi bani”. Afirmatia ii apartine lui Ceausescu. Cu toate ca a fost comunist, el a botezat religios, chiar ortodox, cam multi copiii, printre ei aflandu-se si o matusa de ea. Nu-l voi lauda pe Ceausescu, pentru ca a avut si el, ca toti ceilalti, excese care au facut rau acestui popor.

In privinta campaniei electorale pentru prezidentiale, pot spune ca a fost una cam hilara cu gust amar. De vreo 4 ani de zile stim clar ca nici guvernul, nici presedintele si nici parlamentul nu dicteaza in aceasta tara. Cei care dicteaza sunt cei din vest, europeni, americani si, cei mai importanti, bancile. Ei ne conduc, nu romanasii nostri corupti. Astia doar se bat cine sa ia ciolanul cu putina carne ce pica de la masa celor mari, ciolan rupt din tara asta.

In privinta alegerilor va spun ca am fost si am votat si in primul tur si in al doilea. Nu ca as crede in cel pe care l-am votat, ci ca am fost provocat. Am fost provocat in a alege pe cel care se va da drept liderul acestui popor. Am avut de ales intre un hot dovedit, care, pe ultima suta de metri, si-a adus aminte ca este roman si ortodox, si un neamt care urmeaza sa fie si el dovedit a fi hot. Pe acesta din urma l-am ales. Sa fiu sincer, am facut alegerea amintindu-mi de judecata lui Pilat din Pont. Poporul a ales un hot si un criminal dovedit. Eu nu am facut asta si nici intr-un caz nu voi spune ca neamtul va fi vreun salvator, mai ales unul divin. Doamne fereste! Ideea este ca nu am ales un hot dovedit.

Asa ca va anunt sa va pregatiti de tot ce e mai rau, ca de acum raul urmeaza. Pregatiti-va moral sa puneti jugul pe gat si sa munciti. Ca avem de acoperit datoriile facute de acesti inapti. Iar greselile lor ni se pun noua in carca.

6 thoughts on “Intre un roman si un sas

  1. Noi romanii vedem in primul rand partea negativa. Dar asta imi pare ca o facem, ca, imediat sa putem delimita raul de bine. E un mecanism de aparare, nicidecum un lucru rau. Al doliea mecanism: se zice ca romanul, datorita asupririlor, a devenit foarte intuitiv din fire. Chiar sunt curios, sa vad daca unii ne-am pierdut acest al doilea mecanism. Bravo Aureliane !

  2. Daca numai asta ar fi fost scopul sau… n-ar fi fost chiar atat de rau.🙂
    Cred ca unul dintre scopuri era sa scape camarila de puscarie.

Leave a Reply

