Cum sa slabesti mancand de toate

In ziua de azi toata lumea vrea sa slabeasca si se chinuie ba cu sala, ba tinand regim, ba luand pastile, ba infometandu-se, ba facand tot felul de operatii. Mai oameni buni: nu va mai chinuiti in halul asta. Daca vreti sa slabiti va trebuie rabdare. Eu am inceput sa ma pregatesc in urma cu doi ani de zile. Fluctuam undeva la 90 de kilograme (avand 1,75 m inaltime). Apogeul l-am avut undeva la 92 – 93 de kg. Si mi s-a pus pata sa slabesc. In anii trecuti am fost si pe la sala, am luat si pastile de slabit, ceaiuri de slabit. Vox albina, crema puca. “Ghiozdanul” se tinea pe pozitie. Asa ca am schimbat modul de actiune.

Daca vrei sa slabesti e musai obligatoriu sa stai la masa cu mai multe persoane, daca mancati in familie e bine sa stati cu totii la masa. Degeaba te feresti si nu mananci cu ceilalti. Cand te vei afla la o ocazie speciala, unde veti fi cateva zeci de persoane la masa, ce faci?

Cica nu e bine sa mananci de toate la masa. Adica sa mananci ba numai lactate, ba numai carne sau nu numai legume. Eu imi pun de toate pe masa: lactate, carne, legume si paine. Iau din toate, pe rand, cate un pic. Va jur ca nu pot sa rezist la slanina cu ceapa sau la o friptura de porc cu usturoi. Bag de toate cate putin!

Miscare e esentiala. Iar aici nu ma refer la exercitii fizice regulate sau mers la sala. Chiar si munca in casa sau curte e buna. Daca la seriviciu stai pe scaun, acasa ce faci? Te uiti la televizor? Baga tataie munca, ca munca nu omoara. Stai la oras si vrei sa faci piata? Baga mers pe jos si mai lasa masina. Ma uit cu stupoare cum multi romani “europenizati”, apti fizic, baga masina cat mai aproape de galantar, incat sa nu le cada bucile cat duc sacosa cu 0,5 kg de carne pentru gratar sau cele 2 legaturi de marar (“ca doar mananca natural, sa fie sanatosi”). Bagati fratilor mers pe jos pana la piata si inapoi.

Excese am facut. Nu mereu, nu des, dar am facut. Dar am revenit rapid la stilul meu. Dar nu uitati fructele. Mancati fructe multe. Bine si dulciuri, ca nici eu nu ma dau in laturi (mai ales ca sunt un amator de dulciuri).

Important este sa nu va ridicati de la masa foarte plini, incat sa simtiti ca vi se face rau de la cat ati mancat. Mai bine sa simta organismul ca mai trebuia putin, daca sa bagati voi putin mai mult decat i-ar trebuii.

Si cam atat. Asta am facut eu ca sa slabesc. Rezultatul? Am inceput in 2012 acest stil, iar anul acesta in primavara, adica de prin aprilie, am simtit nevoia sa mai fac o gaura la curea. Din aprilie pana acum, octombrie 2014, am slabit (raportat la marimea pantalonilor) 3 marimi: de la 35 la 32 (marime care imi vine perfect).

Am dorit sa fac acest post pentru ca primesc gloata de spamuri despre cum sa slabesti rapid. Si nu sunt singurul care le primeste. Partea proasta e ca te pun sa platesti sa citesti nu stiu ce baliverne ale unora. Eu v-am scris cum am reusit eu sa slabesc, dar cu rabdare. Asta va cer si voua daca vreti sa slabiti: RABDARE. Pentru ca e pacat sa slabiti abtinandu-va de la ceva si sa simtiti mereu dorinta de a consuma acel ceva de la care va abtineti.

Spor si la cat mai multe kilograme date jos!

2 thoughts on “Cum sa slabesti mancand de toate

  1. Ai spus corect, ridicarea de la masă înainte de a te simți sătul. Ar mai fi împărțirea cantității de mâncare, în loc de trei mese, la cinci! Mai puțin și mai des este mai bine.
    Metoda este verificată și de mine, care am dat jos circa 15 kg în numai anul acesta.

  2. Felicitari! Impartirea meselor depinde acum si de activitatile pe care le are fiecare. Eu nu am mentionat lucrul acesta, pentru ca numarul meselor varia: aveam zile cand erau trei mese pe zi, zile in care mancam dimineata si seara, in timpul zilei mancand cate ceva cand simteam ca imi cere stomacul (iar asta in fuga).
    Ideea este ca se poate slabi si fara sa tii un regim alimentar sau sa recurgi la diverse produse de slabit. Trebuie numai vointa si rabdare.

Leave a Reply

