“M-au tratat mai rau ca un animal”

Zilele trecute ma contraziceam cu o madam profesoara de la un liceu din Focsani pe tema creatie – evolutie; eu, fiind “ingustul la minte”, “habotnicul” si “cel cu creierul spalat de religie”, mi-am pastrat pozitia, dumneaei fiind de partea stiintei, evolutionista. Am lasat-o pe madam in pace, mai ales ca am aflat ca din elevii de clasa a XII-a pregatiti de ea, circa un sfert promovasera bacalaureatul. Restul erau in paza Domnului.

Ieri, madam posteaza un status, pe mare retea de socializare, fiind indignata ca la directia de stat, de care apartine profesional,  a fost “tratata mai rau ca un animal”. Hopa! Stai asa! Nu ziceai matale cu mare convingere, mai alaltaieri, ca te tragi din maimuta? Pai cum ai vrea sa te trateze oamenii aceia: ca pe un om?! Normal ca te trateaza ca pe regnul din care esti convinsa ca ai originea. Doar ursul daca mananca miere nu inseamna ca se trage din albina. Plus ca o vorba din batrani spune ca “ce naste din maimuta, banane mananca”.

4 thoughts on ““M-au tratat mai rau ca un animal”

  1. Treaba lui cum intelege problema. Eu am incercat sa-i explic o alta opinie, iar cum aceasta opinie este in mare contradicitie cu a dumneaei, nu o accepta si o elimina din start. Asa e felul acestei doamne: sa accepte numai ce-i place, iar daca nu este laudata pentru cei place e jale.
    Eu nu neg stiinta atat timp cat este folositoare omului; dar trebuie sa vedem si partile stiintifice duse la extrem care fac rau omenirii. Din pacate omul de care am mentionat mai sus a transformat stiinta intr-o religie.

Leave a Reply

