Muzica

Mai de dimineata am ascultat cateva melodii pe youtube: de la electronica, am dat-o pe Lipan-Tandarica si Stelu Enache. Am momente cand muzica house si cea rock imi incetinesc pulsul, dar imi conferma o agitatie interioara de nedescris. Asa ca incep sa ascult muzica realizata cu ajutorul instrumentelor clasice si a vocii umane: Lipan-Tandarica, Josh Groban si altii.

Ce m-a determinat sa fac acest post? Trilul unei pasari ascunse in tufa de iasomie din fata casei. Avea un tril extraordinar de frumos si linistitor. A plecat pasarea respectiva si am ramas cu bunele mele prietene galagioase: vrabiile. Si mai am si o familie de randunici care, in zborul lor jucaus, imi intra in casa, ma saluta din priviri si pleaca.

Leave a Reply

