Recomandare – Biblia Ortodoxa

Am auzit de multe ori fraza “da, da crede si nu cerceta” din gura unor persoane carora li se ceruse sa aduca argumente prin care sa sustina anumite acuza la adresa credintei. Ca sa scape mai repede si usor bagau la inaintare sintagma de mai sus. Eu va lansez o provocare. Am atasat mai jos Biblia Ortodoxa. Cititi-o si aratati-mi si mie, printr-un comentariu, versetul in care gasiti aceasta sintagma sau o fraza/propozitei care sa duca cu gandul la aceasta.

Vechiul Testament
Noul Testament
Apocalipsa

3 thoughts on “Recomandare – Biblia Ortodoxa

  1. În Biblie nu există sintagma „Crede și nu cerceta”. Ea a fost născocită de preoți, pentru a motiva unele fapte pe care nu le puteau explica.

  2. Chiar daca nu exista, eu cred ca are o valoare de adevar. Pentru mine, credinta e aceea care muta muntii din loc (e tot din Biblie). Credinta inseamna putere si stiinta, dar altfel de stiinta decat aceea descoperita in laborator.

Leave a Reply

