Credeti in extraterestri?

De ce? Ce argumente aveti in a crede sau a nu crede in extraterestrii?

11 thoughts on “Credeti in extraterestri?

  1. A crede nu inseamna ca trebuie sa am si argumente.🙂
    In primul rand, nu vad motive pentru care ar trebui sa ma indoiesc de existenta lor. A ma indoi de existenta altor civilizatii nu e decat o manifestare de orgoliu.
    In al doilea rand, exista multi autori ce au cercetat posibilitatea existentei extraterestilor si nu numai cei din prezent, ci si cei din trecut. Ei au mai multe argumente decat mine, iar eu n-as face decat sa le repet.

  2. scoate un i! Nu-i asa ca te.am inspirat la faza cu Universul? vorbi modestia din mine🙂 sa continuam deci: limitele niversului sunt necunoscute si am fi paranoici sa credem ca suntem unica planeta locuita sau cu viata. Poate ca suntem unici in sistemul solar, dar sistemul solar este ca o picatura intr/un ocean necunoscut de mare! ideea de extraterestru verde cu antenute imi displace, asa cum nici toate SF urile nu-mi sunt pe plac, dar ideea de viata este mult mai corecta, pentru ca viata inseamna mai mult decat putem intelege! orice forma de viata din afara Terrei este extraterestra, viata inseamna celula, celula este peste tot in Univers!

Leave a Reply

