Mintea omului si a animalului – partea a II-a

Astazi am iesit in statia de care v-am povestit ieri, sa plec la orasul frunce de judet: Focsani. Neavand cumparaturi de facut, am plecat cu un microbuz; nu am mai dus grija masinii, am facut o usoara economie la buzunar, iar putina miscare nu strica.

Pana sa vina microbuzul am avut ceva de asteptat in statie si admiram masinile si tirurile ce tranzitau localitatea. Deodata vad pe partea opusa, venind din camp, un caine vagabond, mai bine zis o catelusa. La cum aratau mameloanele sunt sigur ca avea vreo cativa pui. Spre deosebire de cainele de ieri, aceasta nu m-a bagat in seama; era evident ca nu cauta hrana la oameni, ci vroia sa si-o procure singura. O las in pace cu privirea, iar dupa vreo trei minute o vad langa mine; trecuse si ea pe sub pod. Am ramas masca! Imi venea sa o pup, dar m-am stapanit.

P.S.: Am vazut prin multe orase caini trecand pe zebra, iar o alta specie urbana am vazut-o trecand pe unde apuca.

Leave a Reply

