Mintea omului si a animalului

Faptul ca omul si-a pierdut inteligenta o data cu identitatea, am mai spus-o, anume din dorinta de a deveni ruda cu animalul (parte a primei mari creatii a lui Dumnezeu, dinaintea Omului).

Astazi am avut parte de o intamplare mai putin obisnuita. Asteptand sa ridic un pachet de la un autocar de Bacau, m-am pozitionat langa un podet peste un parau ce traverseaza DN2-E85 (acolo fiind si statia de autobuz-autocar-microbuz). Asteptand, vad un caine ce ma privea; parca ar fi venit la mine sa-i dau ceva de mancare. Problema era ca nu aveam si nici nu doream sa-l chem, pentru ca stiam ca se va atasa de mine si eu de el. Asa ca am iesit din masina si l-am gonit, de teama sa nu traverseze drumul si sa fie calcat de vreo masina sau de vreun tir (pe DN nimeni nu tine cont de animale, de teama sa faca vreun accident, si pe buna dreptate). Dupa vreo trei minute il vad pe caine ca se ridica pe malul paraului; ticalosul asta sentimental trecuse soseaua pe sub pod. Atunci mi-a venit in cap accidentul de luni seara de la iesirea din Golesti, cand doi oameni au murit loviti de o masina cand au traversat soseaua in fuga: au fost atat de prosti incat nu putea merge vreo douazeci de metri si sa treaca pe sub pod?! Ca doar accidentul a avut loc la baza podului ce urma/urmeaza sa treaca DN-ul peste celebrul Canal Siret-Baragan.

Oare o data cu tehnologizarea societatii animaliere (ca doar ne consideram descendenti din animale) s-au desteptat animalele si s-au prostit oamenii?!

6 thoughts on “Mintea omului si a animalului

  1. Prevăd că, în viitor, animalele vor deveni tot mai inteligente, în timp ce omul va regresa. Cine știe, poate peste un mileniu vor lupta ele singure pentru drepturi egale cu oamenii! Și vor comunica fără greutate cu noi.

  2. E adevarat, mai ales ca in fiecare localitate ar trebuii facut macar un pasaj pe deasupra. Dar totusi, cand ai o posibilitate de trecere prin care sa eviti soseaua, nu esti nici Bear Grills sa te avanti prin trafic si sa fii “ultimul supravietuitor”, mai ales la o ora de intuneric si trafic intens. Daca eram eu in locul acelui sofer, cu siguranta reactionam la fel ca el.

Leave a Reply

