30 Noiembrie si 1 Decembrie

Poate istoria si Dumnezeu au vrut ca aceste doua sarbatori sa fie una langa cealalta: sarbatorirea apostolului ce a crestinat neamul dac si sarbatoarea de reintregire a neamului intr-un singur stat. Avem doua sarbatori ce ar trebuii ca usor-usor sa fim mai nationalisti, mai legionari. Daca europenii, pe care ii consideram “mari smecheri” in tehnologie nu ne-au condamnat legionarismul si au scris negru pe alb ca nu a fost un nationalism extremist, de ce suntem noi atat de prosti incat sa ne condamnam singuri nationalismul?!

Nu inteleg de ce teama romanilor de a se declara nationalisti si de a se comporta ca niste nationalisti?! Oare nu e frustrant ca sa te doara-n nodu’ de la batic cand un francez iti injura parintii in propria ta tara, iar tu sa stai si sa nu zici nimic?! Oare nu e frustrant sa taci cand patronul grec sau german te injura si iti face natia cu ou si cu otet?! Nu e, ca voi v-ati resemnat comportamentul de supunere, spunand ca “asa sunt romanii”. Fals! Romanii nu au fost niciodata un popor slugarnic cum ar spune unii “cititi”; romanii au fost mereu un popor STATORNIC. Romanii au stiut dintotdeauna ca tot ce le trebuie e langa casa lor, numai sa caute. De asta spuneti ca poporul roman e slugarnic?! Ca nu a atacat alte popoare sa le jefuiasca, sa le ia aurul?! Da, poporul dac a fost atat de slugarnic si de betivan incat a invatat limba latina rapid, ca altfel luau na-na la fundul gol de la romani. Cat de batut in cap sa fii sa crezi cu atata convingere o astfel de prostie?! Daca Strabon era batut in cap nu ar fi afirmat niciodata ca “dacii sunt ce mai viteaji si cei mai drepti dintre traci”. Ca sa intelegi cat de important era fiecare dac, inchipuieste-ti ca razboiul din 106 a fost pierdut din cauza tradatorii unui dac, unul care a vrut sa fie conducator, sa “iasa din turma”, “sa fie mai presus ca toti”.

Spuneti ca nationalistii sunt oameni frustrati, iar voi normali. Atunci de ce o ducem asa de rau cand Romania asta are atat de multi oameni normali si atat de putini frustrati?! Ca doar cei cu adevarat frustrati stau in case si scriu pe blog ca mine, iar cei normali ies sa vada paradele si striga “Traiasca Romania!” pana incepe harjoana la impartitul sarmalelor si a mititeilor. Oare nu voi sunteti precum Bastus, cel care a tradat neamul dac si l-a dat romanilor?! Oare nu vreti voi sa va fie bine incat nu va pasa de nimeni de langa voi?! Oare nu sunteti voi vinovati ca din nepasarea voastra vi se ia si scaunul de sub fund, dar voi nu strigati, ca doar nu sunteti frustrati?

Nepasarea, tacerea si durerea-n fund sunt semne de boala spirituala, dragii mei romani ce maine va  veti ingramaditi la sarmaua electorala! Nepasarea, tacerea si durerea-n fund sunt semnele frustarii interioare ale neputintei si nestiintei. Imi spunea cineva ca sunt prea tanar ca sa o iau pe calea habotniciei. De ce?! Pentru ca prefer sa trezesc in mine emotia stramosilor mei care au simtit romaneste, crestineste si vreau sa trezesc aceasta emotie si in alti romani adormiti?! Pentru ca eu nu cred in aberatii ca pocnitoarea universala bigbeng, ci in Dumnezeu cel viu, ce cu mainile Lui l-a plamadid pe Adam?! Pentru ca eu nu cred ca teoria evolutionista se poate imbina cu cea creationista?! Pentru ca teoria evolutionista este o teorie parazit ce nu are nici un fundament stiintific?! Pentru ca nu exista nici o evolutie naturala a organismelor, ci doar interventii ale omului?! Pentru cel care crezi in toate acestea ce eu nu cred iti spun atat: DU-TE-N MA-TA! Da! Tu care vezi evolutia peste tot: Du-te-n ma-ta! Te simti jignit?! De ce?! Doar iti ai originea intr-o pocnitoare, nu intr-o fiinta vie. Ce vina am eu ca tu asta crezi?! Eu am motive sa fiu indignat, jignit daca imi zici asta, pentru ca eu cred ca originea mea e de natura divina, dar tu de ce esti indignat?! Mie mi-a lasat lege Dumnezeu sa-mi iubesc parintii, iar indignarea mea la o astfel de injuratura isi are temei. Dar tie ce lege ti-a lasat pocnitoarea?! Spui ca Dumnezeu este produsul mintii umane, dar pocnitoarea ce e?! A trait vreun om care sa iti spuna ca pocnitoarea i-a fredonat cantece de leagan?! Eu am doi oameni care au vorbit cu Dumnezeu: Adam si Eva, dar voi ce oameni aveti care sa sustina ca au trait aparitia lumii. Ca doar teoria voastra a aparut din mintea unui om in secolul XVIII, nu acum miliarde de ani in urma: Erasmus Darwin. Da: Erasmus, bunicul lui Charles a venit cu idee de evolutie iar Charles si-a insusit-o. Recunoaste Charles contributia bunicului sau la teoria ce l-a facut cunoscut?! Nu. Cine traieste minciuna?! Sau voi credeti in pocnitoare doar pentru ca “o sleahta de ninjalai” fac afaceri neimpozitate?! Preotii raspund direct in fata lui Dumnezeu pentru ceea ce fac. De ce sa fiu atat de slab de caracter incat sa ma las influentat de aceasta opinie?! Dumnezeu le-a lasat preotilor o sarcina, daca ei fac altceva e alegerea lor. Dumnezeu nu are nici o vina pentru faptele rusinoase ale preotilor; Dumnezeu este acelasi, iar Invatatura Lui ramane aceeasi. Eu am datoria sa duc mai departe Invatatura.

Daca nu sunteti frustrati, atunci de ce va enervati asa de repede la auzul unor argumente ce contrazic teoria pocnitoarei?! De ce cand intreb “ce intelegi prin vorbele lui Iisus: Eu sunt Calea, Adevarul si Viata” va enervati si reactionati de parca v-as fi jignit, de parca v-ar fi hipnotizat cineva sa reactionati asa?! Poate nu constientizati, dar toti care credeti in teoria pocnitoarei si a omului din maimuta reactionati violent la auzul cuvintelor divine.

Dragi romani treziti-va si la viata! Nu mai dormiti, ca dormiti pe suferinta si prostia voastra! Cunosteti-va trecutul sa stiti ce va asumati pe viitor! Cum sa-ti asumi o crima daca nu ai savarsit-o?! Doar asa ca iti spune cineva ca trebuie?! Intreba-l de ce, iar daca iti raspunde “asa vreau eu” sau “asa trebuie” inseamna ca nu ai nici o obligatie. Daca aceste raspunsuri te conving si tu faci, atunci tu esti vinovat, nu intreg neamul tau care a luptat ca tu sa tii umbra pamantului.

Sper din tot sufletul sa va treziti la timp, sa nu fie prea tarziu cand fizic nu veti mai putea.

La multi ani romani! Si sa va lumineze Dumnezeu judecata, ca judecata iluminata nu exista si nici singuri nu veti putea sa va luminati!

2 thoughts on “30 Noiembrie si 1 Decembrie

Leave a Reply

