Virtualul si realul

Discutam cu multe cunostinte despre faptul ca in situatii limita primesti mai mult ajutor de la persoane straine decat de la rude. Am dorit sa mentionez aceasta “revelatie” din dorinta de ai multumi administratorului blogului Imagine Continua pentru nominalizarea la A BOUQUET OF THREE AWARDS. De aceasta persoana ma leaga o prietenie foarte lunga, de circa trei zile (gresesc?), si reciproca.

Am ales sa creez acest blog, intr-un mediu virtual, ireal, din dorinta de a-mi expune parerile asupra vietii reale. Am ales anonimatul tocmai pentru a nu-mi dezamagi apropiatii cu a mea gandire revolutionara de conservare a trairilor deja traite si de refuzare a noului, pana la cunoasterea deplina.

Pentru cei care vor sa stie cate ceva despre omul din spatele timpului virtual de ieri, de azi si de maine le spun ca:

– ma consider un reintors, pe ultima suta de metri, pe drumul dat acum circa 2000 de ani de Iisus;

– sunt un proaspat inginer industrie alimentara, specializat pe domeniul oenologie prin studii de licenta si de master;

– daca nu scriu pe blog, inseamna ca sunt ori pe tractor ori pe langa tractor, lucrand in vie, ori imi cercetez vinurile din mica crama, aflata acum in responsabilitatea mea;

 – visez sa am propria plantatie de vie si propria crama;

– nu caut sa dobor bariere, dar se pare ca le dobor involuntar;

– cred ca singura cale de a rezolva problemele societatii se gaseste in credinta crestina;

– orice probleme ar aparea si indiferent de gravitatea lor cred ca trebuie sa luptam cu ele si nu sa ne ferim de ele. Daca ne ferim de ele, problemele ii vor izbi pe cei ce vin in urma noastra si cum mai dam noi dovada ca suntem crestini?!

Eu sunt convins ca exista viata de apoi si de multe ori ma intreb: ce sunt 30, 60 sau 70 de ani in comparatie cu eternitatea?! De aceea cat traim trebuie sa invatam din tot ce ne inconjoara, indiferent daca e bun sau rau, daca poate fi mancat sau e otravitor, daca va dobandi Raiul sau nu. De aceea nominalizez urmatoarele bloguri:

1. ChGabriela’s Blog

2. Just Me Just Forever

3.  Ketchup’s Thoughts 

4. Zambete in colt de cer

5. Valeriu DG Barbu Blog

6. Blog Foarte Feminist

7. Imagine Continua

9. Denisa Aricescu

10. Devreme sa stralucim

11. Saccsiv

12. Catalin Ionescu

13. Un detaliu

14. Jurnalul unui suflet

15. Loredana Milu

Le urez multa bafta celor nominalizati si le amintesc regulile jocului, putine si simple:

1) Multumeste celui ce te-a nominalizat (nu prea mult ca-mi sar nasturii de la camasa).

2) Spune (mai bine zis Scrie) 7 lucruri despre tine.

3) Nominalizeaza, la randul tau, alte 15 bloguri.

1

2

3

7 thoughts on “Virtualul si realul

  1. mulţănire… 7 lucruri: ex-ist, procur vini proaspete, exerciţii cu moft literaturnic, iubesc lumea mai mult de cât se vede, alte trei lucruri urmează, fiindcă sunt abia la frageda vârstă de 45…

Leave a Reply

