Vine CIP-ul! Sa fugim!

Citeam pe un blog creat de cativa ortodocsi o serie de articole, preluate din ziare nationale si internationale, prin care aduceau acuze actualului sistem politico-administrativ pentru starea degradata si degradanta a omenirii si a mediului inconjurator. Sa fiu sincer si eu sunt deranjat de multi-deciziile luate in decurs de o zi de “alesii” nostrii fara a avea habar ce hotarasc. Sunt convins ca si acum in Parlament se merge pe idee: “Voi votati ca Partidul gandeste pentru voi!” Acum ma intreb: care partid? Ca PSD, PNL, PC, PDL, PPDD, UDMR, PRM etc toate voteaza o hotarare daca se afla la putere, iar daca sunt in opozitie o resping din limba cu mana pe sus.

Sa revin la blogul amintit. Citeam in postarile ulterioare despre CIP-ul care urmeaza sa-l avem in orice act de identitate si nu numai, si momentan il avem in carduri, pasapoarte etc. Despre ce va fi acest cip am citit cu multi ani in urma, pe la inceputul anilor 2000, prin diverse site-uri anti-conspiratie , anti-masonerie. Prin introducerea lui in aceste carduri bancare este urmarita obisnuirea noastra cu acest cip. Chiar la primul loc de munca eram sfatuit sa-mi fac cont in banca si sa cer card cu cip, pentru ca este sigur si nu imi vor fi furati banii (adevarul e ca la 1000 de lei pe luna, cat era salariul, circa 600 de lei se duceau pe gaz si benzina, 150 pe facturi, iar restul de 250 faceam un drum la master; mai mult il ofticam pe cel care vroia sa-mi fure ceva din cont). Intr-o zi discutam cu un amic despre cum se duc banii din chenzina. El era foarte indignat ca o data a bagat cardul in bancomat si avea 800 de lei; nu a extras, ci numai a verificat. A doua zi a ramas perplex ca mai avea 600 de lei. A reclamat la banca ce patise si nu i se daduse nici un raspuns. Si eu, in speranta ca il ajut, il intreb daca nu are card cu cip. “Ma c*c pe el de cip (* = a) ca-i ca p*****l in ploaie.” (***** = isatu). Cu alte cuvinte ti se fura banii din banca chiar si daca ai cip in card.

Tot pe blog citeam ca acest CIP urmeaza, peste ani (unul, doi, mai multi; doar Dumnezeu stie), sa ne fie introdus in piele. Ca prea inteligentii nostri conducatori vor dori asta, nici nu ma mira, ca se va intampla asta in interesul lor, nici nu pun la indoiala. Problema e cum as putea eu sa ma opun influentei acelui CIP? Pentru ca esti bloggeri sustin ca este insemnul fiarei (al santanei, mai precis) si trebuie numai decat sa ne opunem lui. Ca prin intermediul acestui CIP vom fi monitorizati non-stop, tot cei posibil.

Dar televizorul, ma intreb, nu era si el un element al fiarei?

Telefonul mobil nu este si el un dispozitiv al fiarei?

In privinta televizorului cam asa e, cand stai si te uiti la toate emisiunile, serialele, stirile care se repeta la fiecare 5 minute si discutiile politice unde moderatorul se isterizeaza mai tare decat invitatul. Eu am scos din priza televizorul. Mai sterg praful de pe el cand imi aduc aminte.

Telefonul mobil este si el un dispozitiv bun, daca il folosesti cu cap (adevarul e ca urechea e lipita de cap). Daca iti iei mereu telefon si ai vreo patru bucati in buzunare sau poseta si vorbesti la el cu prietenii despre cat de simpatic a fost pufosul cand a lipait lapticul ca i-a sarit o picatura pe nas si a stranutat, apoi sa nu te intrebi de unde ai cancer, de ce nu dormi noaptea, de ce iei pastile pentru facut copiii (acum nu mai bei palinca sa-ti faca oasele ca.., iei pastile ca sa ti-o faca ca oasele). De la radiatiile emise de aparatul telefonic. Vreau sa va spun ca am avut Nokia. Cat timp am avut acele aparate ma rupt incheietura piciorului (prinderea femurului de bazin). Am crezut ca e reumatism, de unde?

Respectivii bloggeri foarte indignati de acest CIP incepeau sa caute solutii cum sa se fereasca de el. Mesaje de informare, postere, stickere, articole. Si ma bag si eu, ca musca-n c***l calului, si ii intreb (*** = uru)  de ce nu fac si ei niste materiale sa informeze tot omul de la taran la director, care nu au habar atat de mult despre acest lucru, si ca eu cred ca acest CIP poate fi dezactivat. Citind comentariile ce au urmat intrebarii mele au fost ca un sut in plex.

Ca sunt un posibil sectant, ca pe materialisti nu-i mai izbaveste nimeni, poate Dumnezeu (chiar si Sfintii Parinti se rugau ca sfaturile date sa fie de la Dumnezeu prin ei, iar acesti bloggeri stiau exact cum gandeste Dumnezeu).  Ca ei nu cred ca CIP-ul poate fi dezactivat, ca e creatia santanei (ca nu mai vreau sa-i spun numele acuma seara). Va intreb pe voi, pe cititori: ce a creat omul si nu a distrus tot el? Daca nu a distrus, a “imbunatatit” si s-a pus praful sau “imbunatatirea” se mai numeste facelift. Si am fost acuzat ca incerc sa-i indepartez de la credinta spunand de dezactivare.

Ca va fi urgie si prigoana asupra celor care il refuza, precum sunt ei. Eu am vazut in ei niste copii carora le promiti ca maine ii lasi sa conduca masina; nici macar nu vor dormi in acea noapte de emotie pentru ce vor face a a doua zi. Ei parca ce abia asteptau prigoana, sa se mantuiasca (sa ma ierte Dumnezeu daca gandesc gresit despre acei oameni, dar eu asa i-am perceput). Si puneau la cale un mod de a se retrage de intreaga societate, un fel de Ultimate Survivor.

Cel mai tare ma enervat raspunsul unui blogger, ca avertizarile lor sunt doar pentru cei credinciosi. Atunci mi-a sarit tandara; pai omul care munceste si nu mai are timp nici de televizor, de radio sau altceva, dar zilnic, inainte sa se puna pe munca, se inchina si zice un “Doamne-ajuta!” nu e credincios? Omul care nu se duce la biserica pentru ca ii e rusine ca nu cumva un Roman sa-i dea un leu, confundandu-l cu un cersetor, si se roaga in fata iconitelor sau a candelei, nu e credincios? Stiu un student eminent care iarna – vara umbla cu o bluza de trening pe el. Cineva a vrut sa-i dea niste haine, iar el a refuzat. Eu cred ca asta e demnitate, mai ales ca acel student era si credincios. Acum e medic veterinar practician, unul, poate, din cei mai buni din generatia lui.

Ca trebuie sa ne ferim de insemnele fiarei si sa fugim din calea ei. Pai eu am gasit in Biblie ca Iisus a fost ispitit de santana si nu a fugit, ci a raspuns provocarilor, dovedindu-i puterile ispititoare cu Dreapta Judecata. Iar aceasta trebuie sa ne fie invatatura tuturor credinciosilor. Daca fug, mai dau dovada de credinta crestina?

Eu in credinta mea crestin ortodoxa am invatat ca nu trebuie sa cataloghez ceva ca fiind al fiarei, ci trebuie sa-i ii gasesc partile rele si sa le indrept daca se poate sau sa arat ca e gresita utilizarea acelui lucru. Credinta mea crestin ortodoxa ma invata sa gandesc si sa judec in spiritul credintei, iar credinta nu ma invata sa fug de urgie; ca fugind il desconsider pe Dumnezeu, cred ca puterea Lui nu e asa mare, ceea ce e total gresit. Dumnezeu este superior santanei.

Iar pentru simplul fapt ca eu mi-am sustinut ideea, de a cauta solutii pentru a dovedi inutilitatea CIP-ului, si ca trebuie sa avem grija de toti semenii nostri care vor fi nedreptatiti (sustinand cu citate si invataturi din Biblie si Sfintii Parinti, am fost catalogat sectant, poate si santanitst (asta nu stiu, nu pot citi mintile oamenilor). Vazand acuzele (ca’s sectant), le-am expus o opinie a mea ca ei ar semana cu niste fanatici religiosi si masonii pe care ii acuza (merg pe ideea de “Doar cei ca noi!”). Acest fapt mi-a atras “excomunicarea” din grup si mi s-a impus tacerea, fara nici un drept la replica la acuzele aduse.

Initial mi s-a parut amuzanta gandirea lor, dar totodata ma infiorat putin. Vad pe zi ce trece oameni care devin isterici (la propriu) cand isi sustin opiniile si violenti vorbal, cand observa ca nu sunt luati in serios. Chiar zilele trecute mi s-a explicat, intr-un mod agresiv, cat de eficiente sunt proiectele cu fonduri UE. Eu nu sunt adeptul acestor proiecte si le discretizez fara nici o retinere. Acea persoana a fost candva pe val, obtinea bani fara prea multa sudoare, iar acum isi cam plange de mila. Asta ma infiorat: dorinta de a face bani cu usurinta.

In concluzie, stimati cititori ganditi totul cu rabdare si nu va lasati influentati sau manipulati de nimeni. Chiar tatal meu ma avertizat sa nu am mereu incredere in el. Cam dureros sa vina acest sfat de la un om pe care il ai ca model de viata, dar mai dureros e cand iti spune si de ce.

Judecata luminata!

3 thoughts on “Vine CIP-ul! Sa fugim!

  1. Gândești bine! Dar fanatismul a pătruns atât de adânc în societate, că este greu de ocolit!
    Nu ne rămâne decât să gândim cu capetele noastre și să acționăm! Fiecare cum știm a gândi. Spun asta pentru că am găsit și oameni care, deși nu se pricep, atunci când primesc explicații, te reped, doar pentru că ei nu te cred și ca atare, acel ceva nu există!

Leave a Reply

