Sfantul Arsenie Boca

“Miracolele sunt facute de Dumnezeu pentru a intari in credinta pe credinciosi” imi spunea candva un parinte. Iar minunile se vad cel mai bine cand simti cum greutatile te doboara si nu cand te inalti plin de fericire. De fapt minunile mai sunt si dovezi ale Lui, ca nu te-a uitat si este langa tine.

Una din marile minuni dumnezeiesti facuta pe pamantul Romanesc este Sfantul Arsenie Boca. Asa cum am primit si eu marturiile acelor vremuri despre acest sfant parinte, Sf. Arsenie Boca era un om de o frumusete rara si de o caldura sufleteasca ne mai simtita de vreun om pana atunci.

Prin Sf. Arsenie Boca, Dumnezeu a facut o serie de minuni prin care sa intreasca credinta romanilor prigoniti de “ciuma rosie”. Efectul minunilor i-a marcat inclusiv pe mai marii partidului care si-au pus la indoiala credinta ateista.

Las aici un documentar despre Sf Arsenie Boca realizat din marturii ale unor oameni care l-au trait.

6 thoughts on “Sfantul Arsenie Boca

  1. Am rezolvat buba! La “Format” bifasem “Video”, in loc de “Standard” si puteau da “Like” doar cei care bifasera “Follow”. Acum am pus Standard.

Leave a Reply

