Psihologii au decis: iubirea e o boala psihica

524211_497599540301414_33444733_n

Am gasit pe net acest articol “rupt” dintr-un ziar in care se spune clar ca: un om normal si sanatos psihic nu poate iubi mai mult mai mult de doi ani. Se vede clar in articol ca cei care “au iubiri, din acestea, de 50 – 60 de ani” cica dau deja in boala, sunt plecati cu pluta. Cu alte cuvinte, acesti psihologi de High Reaserch Institute mi-l iau pe Iisus al meu si mi-l pun pa faras.

   Nu de putine ori am afirmat ca psihologii sunt oamenii perfecti pentru a te convinge ca tu esti bolnav, chiar daca esti un om cat se poate de sanatos si duci o viata normala. Si inca sunt convins ca psihologii sunt oameni bolnavi psihic din moment ce debiteaza atat de multe aberatii.

Cu alte cuvinte lumea in care traim se schimba: bolnavii psihic sunt denumiti psihologi si sunt recunoscuti guvernamental, bolnavii psihic cu diverse devieri sexuale sunt considerati oamenii cei mai normali psihic si trebuie recunoscuti guvernamental, copiii nu trebuie batuti (bataie ma refer la ce am primti noi de la parinti ca sa putem fi ceea ce suntem acum : oameni in toata firea, ma refer) atunci cand gresesc grav, ca vezi Doamne ca ii afecteaza psihic. Pai eu stiu ca bataia parinteasca e palma la fund certarea pentru greseala, pedepsele  cu restrictie la ce ii place mai mult, nu la transformarea copilului in sac de box. Politia apara omul doar pe hartie, ca in rest cum te prinde cum te arde, medicii si asistentii “te jupoaie de viu daca nu le bagi in buzunar” (afirmatie a unui pensionar care la cei 80+ de ani munceste campul pentru a nu fi rapus de boala; dorinta lui e ca “atunci cand nu va mai putea munci sa-l ia Dumnezeu”).

Cu alte cuvinte am ajuns sa fim condusi de nebuni si noi sa fim declarati bolnavi psihic, oameni buni.

2 thoughts on “Psihologii au decis: iubirea e o boala psihica

Leave a Reply

