De ce sa nu pot?

Ma fac ca nu stiu ca fondatorul Facebook este evreu, asemeni altor “mari fondatori” de multinationale: Microsoft, Apple, Google etc (nu dau nume, pentru ca se pare ca in spatele acestor oameni s-ar afla alti evreii care au dat banul pentru crearea acestor companii). Ma fac ca nu stiu ca cei care au fondat doctrinele politice extremiste au fost evrei: Marx, Lenin, Stalin, Hitler (pentru cei care inca nu stiu), Pauker, Lang etc.

Ieri am incercat sa pun pe wall un link al Miscarii Legionare (www.miscarealegionara.org) si nu am putut; Facebook imi blocase posibilitatea de a publica numele miscarii si al fondatorului miscarii (numele capitanului era mentionat ca fiind cu ceva restrictii). Ei, si mi s-a pus pata si am cautat un link despre Adolf Hitler; am gasit chiar un site dedicat lui. Culmea, link-ul cu Hitler l-am putut posta fara nici o restrictie, aparand toate detaliile site-ului. Ofticat, am incercat sa pun iar link-ul miscarii; in cele din urma nu a mai fost restrictionat, dar aparea pe perete exact cum este in bara de adrese, fara nici un detaliu. M-au cam pus pe ganduri astia.

Voi ati patit pana acum ceva similar?

Leave a Reply

