Lagarele comuniste din Romania

Chiar daca respect comunismul din prisma locurilor de munca create si a integrarii tinerilor in campul muncii, devenind tovarasi de baza ai sistemului, am si o oarecare ura fata de modul in care s-au comportat activistii comunisti cu o serie de intelectuali, romani ca si acestia.

Educatia data de comunism in a ne uita cu scarba la intelectuali, la faptul ca nu mediatizam persoanele inteligente ce pot servi ca modele se reflecta in zilele noastre cu mediatizarea intensa a tuturor persoanelor cazute cu curul-in-var, in reclame ce ne indeamna sa ne luam ultimul mar ionatan cu oase  sau cu hemoroizi, un mar super inteligent care se mananca tactil si il utilizam doar in convirbiri telefonice: “Ma suni tu? Ca nu mai am credit decat de bip.” sau la trimiterea de mesaje: “Ai lav iu, beibi! Intri pe mess?” sau la trimiterea de mesaje multimedia super-sofisticate: “Tu esti❤ mea! “. Asa ca fara acest smartfoun de enspe mii de lei, eu nu mai aer si sunt mort.

Deci cat e gluma, e panarama. Mai jos am postat o serie de episoade in care sunt descrise experimentele din lagarele comuniste unde au fost bajcoriti intelectualii romani, opozanti ai sistemului comunist, dar si comunisti care “gandeau cam mult pentru acel sistem”. Daca mai cunoasteti si alte episoade va rog sa imi lasati un link ca eu sa le adaug acestui post, astfel incat oricine doreste o vizualizare a traumelor sa aibe suficient material cat sa nu mai doarma noptile pe perna, ci ziua pe birou.

Vizionare placuta!

Noaptea patimilor – Pitesti

Aici am gasit un documentar intitulat “Memorialul inchisorilor”, in doua parti:

Leave a Reply

